Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Gunda, Patrik ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
V bakalárskej práci sa zaoberám komunikačným mixom internetovej stránky v Českej republike. Spoločnosť, ktorá túto internetovú stránku vlastní, rozbehla start-up projekt zameraný na dovoz tovarov z Číny a predaj konečným spotrebiteľom v 4 krajinách EU. Každý z trhov má svoje špecifiká, prioritne sa však budem venovať komunikačnému mixu webstránky na území ČR.
Návrh aplikace pro online prodej zájezdů
Kintr, Lukáš ; Ing.Tomáš Slavíček (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je sestavení kompletního návrhu webové aplikace pro rezervaci a prodej zájezdů a jiných souvisejících služeb nabízených cestovní kanceláří. V první části je popsán teoretický základ pro návrh, tvorbu a implementaci webových aplikací s důrazem kladeným na metodiky a techniky použité v této práci. Další část je tvořena analýzou současného stavu, která je základním východiskem pro poslední část věnovanou právě návrhu zmiňované webové aplikace.
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Marchynová, Mária ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lišková, Marta (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu online marketingu a prodeje společnosti Avon Cosmetics, jakožto společnosti využívající typ osobního a přímého prodeje. První kapitola je zaměřená na představení společnosti Avon Cosmetics. Druhá kapitola je věnovaná osobnímu a přímému prodeji. Ve třetí kapitole je analyzován přímý marketing, jak z teoretického, tak z praktického hlediska na příkladu firmy Avon Cosmetics. Čtvrtá kapitola je věnována internetovému marketingu s konkrétní analýzou internetového marketingu firmy Avon Cosmetics. V páté kapitole jsou popsány druhy podpory prodeje na internetu s následnou analýzou druhů používaných firmou Avon Cosmetics. Poslední šestá kapitola je věnována internetovým komunikačním prostředkům, taktéž s praktickou ukázkou na příkladu firmy Avon Cosmetics.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.